Hur länge har jag rikigt varit borta egentligen?

I skolan så kände de knappt ens igen mig längre. BodyPump-passet på gymmet har tydligen förnyats. Och även mina få muskler som jag en gång kanske hade, har helt hunnit tyna bort.

Men annors så har det faktiskt varit en riktigt bra första dag på alla vis. Inte alls så tokig som jag nästan var rädd för att den kunde bli. Jag har hunnit dela ut lite snus i skolan. Spenderat qualitytime med min bästa vän. Och besökt gymmet då förstås på ett riktigt skitjobbigt pass. Imorgon slipper jag knappast ens upp från sängen.
Men det är visst morgondagens bekymmer det. Idag så är jag bara glad.



Kommentarer
Postat av: s

Jag vill ha havre-choko dryck NU! ;)

2010-04-07 @ 20:11:01
Postat av: Mii

Uujee, det var faktiskt super gott! (Fastän man känner sig som en 4-åring då man dricker trip med sugrör, hehe :))

2010-04-07 @ 20:23:42
URL: http://mmiihh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0