Måste bara få skriva av mig lite.

När det har känts som om allting annat hade fallit ihop runt omkring en, så har skolan och min härliga klass faktiskt alltid varit den största trösten i den annars så gråa vardagen. Att få umgås med människor vars humor är lika dålig som en 5-årings, har alltid fått en att ta sig hårt i kragen, stiga upp på mornarna och hoppa glatt på bussen dit. Men på sistone så har den positiva känslan tyvärr ändå ändrats till någonting alldeles för negativt. Och för första gången på 2 år, så känner jag att den absolut suger mer energi och glädje ur en, än vad den ger tillbaka just nu.

Jag känner en svag känsla av uttråkighet. Är så himla trött och irriterad på allting där. Bara tanken av skola får mig att villa krypa ihop i ett tyst och ensamt hörn och stanna där förevigt. Kanske äta lite choklad.

Ursäkta mitt språk nu, Men helvete också. Jag hoppas att det här bara är en dum och kort svacka, som snart går sin väg igen. För vad gör jag annars? Älskar absolut hela utbildningen och min klass massvis, men vad gör man när all energi tagit slut och allting där bara blir och kännas Blä. Skulle säkert sitta fint med en liten paus från allt och alla där nu för stunden. Helt enkelt tid att få Ladda om.

Men som tur så är det snart sommar igen. Typ? Ja, eller nästan i alla fall.

Snälla Ge mig sommar, sol, mera energi och en bättre inställning nu med detsamma!
Tusen tack.


Kommentarer
Postat av: hanni

snart e de sommar å så tar vi en lika underbart perfekt dag med båtutflykt och mat på sommarö :)

2010-04-03 @ 21:30:43
URL: http://hanois.blogg.se/
Postat av: Mii

Det låter alldeles underbart :) Can´t wait!

2010-04-03 @ 21:49:41
Postat av: kristel

snygging, oh va ja vill snacka me dej!!<3

2010-04-04 @ 16:11:43
Postat av: Mii

Du är snygg :) Och jag saknar dig K. Tror vi har mycke o snacke om <3

2010-04-04 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0